Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 22 februari 2020

Bju på sig själv :)

Jo man får vara fånig farmor, och man får bjuda på sig själv, även om allt kanske inte alls är från min allra vackraste sida.... Undrar egentligen vilken sida som är min vackraste, höger? vänster eller kanske baksidan?.....
Nåja, oavsett så vågar jag visa alla sidorna, även den framifrån, och lite snett underifrån, så att jag ser lite oproportionerligt storbystad ut.....

Nåja här kommer dagens farmorsång


Och ja, enligt mamman, blir hon glad när hon ser sångerna :) Och det är ju tur, vore ju grymt tråkigt m hon började gråta och bli rädd vid åsynen av en galen farmor på telefonen :/

Och vet ni, man kan ju inte annat än längta efter den där ungen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar