Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 23 februari 2020

Go morron på er därhemma, mitt i natten....

Jo att jag vanligtvis vaknar när jag sovit klart är väl inte så konstigt, men lägger man sig vid 21, då blir "sovit klart" väldigt tidigt, speciellt om man inte sover i sin egen säng....
Nåja, klockan är snart halv sju, jag har redan varit nere och tagit en morgoncig, spelat slut på alla liv i Candy Crush, fixat mig en kopp kaffe och gjort klart dagens farmorsångsfilm :)


Vi har det bra, ni får absolut inte tro nåt annat, även om det verkar som att jag gör en massa konstiga saker, men all min energi måste ju ut någonstans, eller hur... Fast det suckas och stönas lite i sängen bredvid, det blir svårt att smyga runt i bra ett rum, utan att störa den sovande mannen....

Idag behöver nog kroppen vila lite från intensivt solande, lite lätt solexem uppstod under gårdagen, och har man alldeles vitt skinn, som dessutom är känsligt, då får man ta såna dagar också.....
Tänker att vi ska åka en tur till den lite större byn...


Man tar en taxi dit, för mellan 150-250 Bath, ca 50-75 kronor.
Om vi flyttar oss neråt i kartbilden något, så ser vi var vi tillbringar våra dagar i solen också...
Ca 2 km längs stranden runt en ude, går vi varje gad till fots, blir den träning vi behöver.


Vi zoomar ut lite, så ser ni var i världen vi är också:


Ännu mer utzoomat


Närmare Tilda än Sverige :)

Nåja, nu vet ni var vi håller hus.....
Vi har det härligt, och nu börjar det röra sig i den där hotellsängen, så dags att dra undan gardinerna och släppa in ljuset!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar