Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 1 februari 2017

Med pirr i magen.

Är jag vaken, och laddad, för att göra min första dag, på Stora Enso Skoghall.
Sovit har jag gjort, även om det tog ett tag att somna....

Vill bara ta tillfället i akt att tacka er alla, för alla lyckönskningar och grattishälsnngar!
Utan er, mina referenser som lämnat omdöme om mig, hade det nog varit svårare.

Och ni, alla mina tidigare medarbetare, som gett mig all min erfarenhet, jag hade inte varit den jag är idag, utan er!

Nu startar en ny resa, och låt oss hoppas att det blir en lång och angenäm sådan.
Det känns så :)


Så, nu börjar jag, och jobb bloggar vi inte om.

Ha en bra dag, det ska jag ha, med öppna ögon, öron och ett öppet sinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar