Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 12 augusti 2018

Åsså blev det semester igen :)

Uh va gött, en vecka ledigt igen!
Jo jag är trött, trött i huvudet, i kroppen, trött på värmen och torkan.
Men nu, som inledning på min lediga vecka, nu är det 12 grader och regn! Och jag gillart!

Jag har massor med tyg att jobba med, jag har fortfarande några fönster kvar att kitta och måla, jag har en loppis att förbereda inför, och jag har en hund som är sugen på att kolla in våra kantarellställen....
Nej jag tror inte det blir någon svamp att tala om i år, men kika kan vi göra :)

Just nu, är den galna terrier ute på tur i byn, och jag får väl bara hoppas att det inte är någon grävling på vift...
Nåja hon kommer tillbaka....

Hur som helst, väder eller inte, det är gott att vara ledig en vecka, men nån motorcykeltur blir det knappast...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar