Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 22 januari 2013

Billig!

Första gången jag kollade klockan var det ett, vi hade inte sovrumsdörren stängd, utan öppen, för att överleva mest, det blir varmt som en bastu och totalt tomt på luft i vårt sovrum.
Normalt så brukar vi stänga, delvis för att Betty inte ska spinga runt hela huset för att ha koll på katterna....
Klockan ett började terrierfillan att pipa, ni som hört henne pipa, på ett högst irriterande sätt, vet precis vad jag menar......
Hon har sen pipigt, ända till halv fyra, då jag helt sonika gick ner, hämtade henne vd ytterdörren, och schasade upp henne i vårt sovrum, och på skarpen sa till att nu sover vi!
Fyra ringde min klocka!
Yippie!

Några timmars sömn, en snabb dusch, iväg och praktik i verkstan idag.....
Känns som om det kan bli en mäktig dag, liksom.

Ingen som är sugen på att ta över en Soft coated Piping weathen terrier?! En helsvensk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar