Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 15 januari 2013

En liten tisdagstur....

Ebba, jag säger bara det.... Ebba!
Jag släpper ut dem, med reflexhalsband och blink, ut till 12000 kvadratmeter inhängnad gård, vilket borde rcka för att morgonkissa på....
Jag går på toa, sätter på kaffe, startar datorn, tar på mig ajcka och skor, och öppnar dörren, där står Betty, hon vill gärna in.....
Ut på trappan, möter jag sen Stine, som också vill in......
Men ingen Ebba!

Gud va trött jag blir på detta...

Alltså, hon "rymmer" ju inte som i att hon springer bort för att inte vara hemma. Hon strosar mer omkring, liksom, jag kollar lite här, och lite där, och gör inte en fluga förnär,men det kan ju komma nån bil... Typ....

Nåja, nu är grinden öppnad, hon tar sig in igen, och snart är hon tillbaka, det brukar hon vara!

Skitrymmarhund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar