Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 11 januari 2013

Gåtor...

Så många gåtor, och så få svar....
Jag hatar att skriva i gåtor, och jag skulle älska att få skriva att jag haft en alltigenom underbar dag!
Nej allt är inte konstigt, men en hel del, och en del känslor, gör saker och ting väldigt annorlunda...

Jag skulle behöva en tolk, en tolk, som kan förvarna mig om var blåmärkena sitter, en tolk som visar vad som "passar" och vad som "blir fel"

En sak är säker, ärlighet varar längst, och är man ärlig kan man alltid stå för sina handlingar och åsikter!
Undrar om alla klarar det?
Gör du?

Och som sagt gåtor, jag har i alla fall några svar....
Helgen skall användas till att rensa badrumsskåpen!
Kul, njet, men bra terapi, ut med det gamla, och in med det nya!

1 kommentar: