Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 8 januari 2013

Ja men go morron!

Första tisdagen med jobb, efter ledigheten, förra var ju ledig, då det var nyårsdagen, och ni vet ju vad jag gillar tisdagar?!
NOT!

Men nu är det tisdag i alla fall, Jag är vaken, Kaffet smakar helt okey, Ebba rymde inte, Diskbänken är ren från disk och jag har inte så mycket mer att önska faktiskt....

Bara en liten fundering...
Var tar min runkeeperaktiviteter vägen, nu kom det in som jag gjorde i söndags, på webben alltså, i telefonappen ligger de ju, och är man som jag, välsignad med två?! telefoner, och har appen i bägge, så går man än med den ena, än med den andra, och då kan det va bra att det hamnar på samma ställe liksom :)
Nån inställning som skall göras eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar