Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 27 juli 2013

Att vara jag!

Det här är jag!



Det är så här jag ser ut nu för tiden, utan mascara, jag har ju för sjutton semester!
Hatten är inte på för tillfället, den är på tvätt, för mycket grävarsvett i den.....
Jag visar inte tänderna, för de är fula, men jag ler lite, ser ni?
Fräknar och lite skrynklor finns det, men dubbelhakorna har jag lyckats att inte fånga på bild..

Jag har fel och jag har brister, men jag duger gott som jag är, tycker jag!
Och jag är en fantastisk faster, för nu har jag slitit ut två fasterungar till :)

Så, nästa gång ni ser mig, heja gärna, även om jag inte ser ut precis som du kommer ihåg mig, man kan ju åldras vet ni :)



2 kommentarer: