Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 31 juli 2013

Slit och släp!

Det är verkligen jobbigt att ha semester!
Jättejobbigt!
Speciellt när solen skiner igen, men får göra det man vill och bara lata sig!
Moahaha!



Det där med sovmornar, det kan man ju fetglömma, efter halva semestern har jag ännu inte lyckats ova på morgonen längre än till halv åtta.... Men vad gör väl det?
Jag är ju ledig!

I går, blev det en heldag med Svägerskan J och Prins N, Prinsess M var på dagis hon.....
Vi tog en tur till Kristinehamn, där J köpte tre härliga järnträdgårdstolar, jättefina!
Sen for vi en tur till Niklasdamm, där handlades div växter, billigt med perenner nu!
Pillargonerna, inte illiga, men jag var ju bara tvungen.......
Och en tur i himmelriket!


En fullpris clematis att ha vid sjöboden, vilket blev fint :)


Summersnow, kraftigtväxande och ska bli översållad med vita små blommor, kan nog bli kanon!

Kvällen tillbringades tillsammans med sköna människor och en svettig träningsadrass.......
Core!


Idag då?
Jo ett återbesök med min snarkande, ickeskällande hund, som är svullen på halsen, inte sjuk längre, men nåt är knasigt med det den halsen, kanske sitter det nåt där ändå...
Ja, ja, de får kolla!

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. Hoppas de hittar felet med jycken.
    Summersnow är helt under om du frågar mej. Har 2 st. En från ifjol som växt till sej riktigt bra samt en införskaffad iår.

    SvaraRadera