Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 augusti 2013

Bra vecka!

Första arbetsveckan efter semester gjord, vilket har känts helt okey, nu slappnar vi av med....


Och ser en mäktig Augustimåne.....


Jo, jag gillar Augusti, det är fortfarande sommar, temperaturen är behaglig, solen värmer på dagen och det blir mysigt på kvällen.....

Vecka har annars inneburit att komma igång på jobbet, fått lämna bra besked och blivit glatt välkomnad!
Tack för det!
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?!

Mer som hänt under veckan....

Fastermys :)

Vykort från landet Down Under och älskade Tilda! <3

Kantareller!

Lilla O i tidningen :)
Och nu är det fredag, tant är trött, om det beror på att jag jobbat en vecka eller ett glas rödvin.....
Ja, det vete gudarna, fredag är det, och helgen ligger helt orörd framför oss!

Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar