Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 25 augusti 2013

Då skulle jag haft kameran framme!

Ja, hur många tillfällen slår mig inte denna tanke, man sr nåt, som man vill föreviga, dela med sig eller bara fota helt enkelt!
Jag skulle göra mitt träningspass, och gjorde mina utfallsteg, mina grodhopp och hade en lite förvirrad Stine runt benen, inte helt enkelt med trettio kilo Golden, som tror att vi ska leka....
Hr som helst, nästa övning är 10 armhävningar på fötter, jag lägger mig på min trasmatta och intar position, ni vet, fötterna i marken, rak i kroppen och armarna brett isär, åsså startar vi, en, och två, åsså tittar jag rakt i ögonen på en hund som intagit lekposition, framtassarna nere, rumpan i vädret, och glatt viftande svans....
Det blev bara två på fötterna, för Stine var så söt att jag måste skratta lite....
Ett klart fotomoment liksom.
Egentligen orkar jag inte fler än två ändå, så att det bara berodde på hennes lekinvit, var en sanning med modifikation :)
Gjorde 18 på knä istället, för det kan jag :)

Tränat har jag gjort, rensat ur vinbärsbuskarna klart har jag också, och trimmat färdigt, och kokat mer saft, typ tre liter till, vinbär, rabarber och äpplen blev det nu, och den blev god!

Till middag blev det grillrester, vilket gick snabbt att tillaga, så tiden las på en smarrig äppelpaj istället :)

Åsså har ju de små fasterongarna varit här, med sin mormor och morfar, alltid lika trevligt att träffa dem :)
Ja, svägerskan J var också med ;)

Nu måste jag nog sova lite, eller om jag ska ta lite mer äppelpaj?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar