Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 29 augusti 2013

Den fryser i alla fall inte....

Även om den fortfarande känns lite domnad....
Axeln alltså!
Men tränat har jag gjort, och himmel vilket pass, såg ut som om jag hade duschat när vi var klara, så svettig!!!

Min domnade och frusna skuldra eller avxel, eller halva nacke, ellr vad delen kallas som det kryper i, är nu varm med hjälp av den här

Det här är grejer det se :)

Sen kan man ju fundera på vad som hänt med tant?
Jag har lagt ner hela LCHF grejen, efter fyra år.....
Jag äter alltså vad jag vill, och tänker inte ett dugg på fett, men hoppar däremot helst potatis och socker....
Jag har plötsligt hittat en rolig form av träning av kroppen....
Jag röker fortfarande som en borstbindare.....
Jag använder schampoo....
Och gör bara det jag tycker är roligt (ja jag vet att jag var med i lingonriset igår...)

Och, jag har gått ner fyra kilo!
Trots semester och mycket god mat.....
Eller kanske pga av semester och massor av trädgårdsarbete.....

Ja, ni, det är nog åldern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar