Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 14 september 2013

Att göra val....

I morgon är det kyrkoval, det är den femtonde september, jg vet inte om jag ska utnyttja min rösträtt och göra mitt val, men kanske blir det så.....

Man gör många val i sitt liv, man väljer utbildning, livspartner, hundras, namn till sina barn, jobb, vilka gardiner man ska ha och andra triviala saker....
gentligen tror jag det spelar mindre roll vilka val man gör, bara man väljer något!

Betty valde ett ben i skogen......


Jag valde svamp....


Jag valde att börja lördagen med att....


Och till lunch blev det.....


Nu väljer jag nog att sova en stund, ska antagligen hämta min bror i stan i natt.....
Det är ett val, jag helst skulle slippa....

Men man väljer inte bort sina syskon, utan är snäll och väljer att säga ja :)

Gör dina val d också, allt är bättre än att tveka, hur du än väljer!

1 kommentar:

  1. Jag tror att mitt val i morgon blir att hoppa min rättighet/skyldighet. Jag har uppfattningen att vi ska göra de val vi kan annars kan vi liksom inte gnälla o klaga. Men, trots min uppfostran, så är inte kyrkovalet viktigt för mig. Knäppt eller hur? Nästan så man skäms för tycker det gör man ju.
    Nu väljer jag iallafall ett glas vin. Go kväll

    SvaraRadera