Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 25 oktober 2013

Nåja, det är i alla fall fredag!

Möts när jag ska ta in Betty efter morgonkissen av en alldeles överlycklig lite terrier, med något suspekt i munnen....
Eftersom hon är så lydig och släpper sitt upphittade byte, framför mina fötter, så kan jag ju inte undgå att hon hittat, slickat på tills den dog, och sen valt att ge den till sin matte....

Matte är inte lika förtjust....


Den ser megastor ut, men med Fenders tass som riktmärke i övre örnet så ser man att det troligtvis är en bebisgnagare av oidentifierbar art....Lång svans, gråbrun i färgen och blöt, är den i alla fall, och jag vill INTE ha den....
Glad över att hon inte är in dem i alla fall!

Stackars musen.....

Hade kanske varit bra om Tilda varit hemma, kan ju va så at hon gillar den här typen av fredagspresent i dag......


I alla fall med tanke på Halloweensminkningen!
Hon är duktig min unge, eller hur :)

Förhoppningsvis, är hon hemma från sitt party nu, och sover gott på andra sidan jorden, klockan är nu hal fem på morgonen i Brisbane!

Här är klockan halv nio, och tant sussar snart....

Nåja, det är ju i alla fall fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar