Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 6 januari 2014

"Betty bloggar" Öronen är mina!

Den där människan jag har, hon har ett mördarbord, et högt bord med en galge på, ja en sån de hade när de avrättade brottslingar förr i tiden, ni fattar?!
Hon bär fram det, visserligen bara ibland, jag fattar direkt vad det är frågan om, och frågan är varför det bara är jag som ska pinas?
Hon lyfter upp mig, snarar fast mig, nåja, jag kan både stå och sitta och vända på mig, men fast sitter jag....
Sen tar hon fram de där pinarverktygen, kam, borste och sax!
Åsså börjas det, hon drar sliter och klipper i mitt vackra benhår, det som börjat bli dreads, och det har jag sett på Lilla O att det är ganska modernt, fast tydligen inte på mig?!
När hon pinat mig på bägge bakbenen, ryggen, magen och huvudet, så tar hon fram....
PEANGEN!
Den är hemsk, hon trilskas med att stoppa in den i huvudet på mig, via öronen, hon pillar och drar ut, allt gojs som jag sparat länge, det som värmer så skönt när det blåser ute.....
Ibland känns det faktiskt lite skönt, men ibland hnder det att hon nyps, då skriker jag, åsså skriker han "Vad händer?" det är ganska kul, då blir hon människan lite irriterad, Hehe, jag kan skrika lite extra ibland, för säkerhets skull liksom......
Fast jag undrar om hon tror att det är hennes öron?
De är ju faktiskt mina!

Nåja, nästa tovfri, resten ska vi tydligen ta i morgon, ty frambenen och så.....
Skit också....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar