Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 7 januari 2014

"Betty bloggar" Vardag?

Nu är det vardag, säger hon människan som jag bor hos....
VARDAG?!
Var undrar vad hon menar?
Kan det va att bli väckt av mistluren mitt i natten?
Att bli tvingad att äta frukost innan man knappast vaknat?
Det kanske är att f sitta i rastgården (läs ligga i soffan i hundrummet under värmelampan) hela den ljusa dagen?
Eller är det möjligtvis att behöva ta på fånig väst, för att gå på promenad?

Vardag?
Borde heta fåndag!
Jag tycker i alla fall ätt västen är väldig fånig......


Och jag vet att mina goldensyrror tycker samma sak, men de visar det inte för människan, jädra fjäskisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar