Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 25 januari 2014

Nu ska vi buzza!

Ja det ska vi, borsthuvuden till Oral-B eltandborste!


Jag tycker att du också borde bli en Buzzador!

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är landsronningen):

Och är det nån av er mina vänner som idag har en Oral-B eltandborste, så hör av er så får ni ett nytt borsthubud att prova, och jag vill sen givetvis höra vad ni tycker om det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar