Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 9 november 2014

Härlig söndag!

Dagen började med lite facetime med bästa Tilda :)

Sedan fortsatte den med att jag började få ut en del av mina pillargoner till vinterförvaring.....
Nåja alla är inte på plats, men jag hinner.....


Sen tog vi reda på lammet, som hängt sen förra söndagen, och fick mycket god hjälp av D & J :) TACK!

Minsta prinsessan kom med mamma, och vi begav oss till skogen :)


Vi pockade pinnar, och trattisar :)


Efter den skogsturen, med trötta hundar, nöjd prinsessa och hungrig tant, så lagades lammfärsbiffar.
Uppskattat både av Plupp med pojkvän, Lilla O och Stora O :)

Nu myser jag med levande ljus och lite strumpstickning innan det är dags att ladda för ny arbetsvecka :)


Hoppas er söndag varit lika fina som min!
Det känns skönt när saker och ting landat, och man vet vad man vill! Får man dessutom umgås, visserligen lite på distans med en av, de viktigaste människorna i sitt liv, då mår man gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar