Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 25 december 2014

Boxing Day!

Det är idag det, hemma kallar vi den annandag jul!

Kolla Wikipedia

Idag startar också, The big Sale!
Och mina flickor älskar shopping, så vi far mot ett stort köpcentrum utanför Brisbane om några timmar.

Juldagslunchen igår, med Michaels familj, var helt underbar, mycket god mat, många presenter igen, och trevliga människor!


Och om ni undrar vad jag gör uppe, typ 20 över fem på morgonen, så är det helt omöjligt för mig att sova, här i ljuset, för när solen går upp är det som om någon tänder en stark lampa, helt plötsligt så där.....
Och vi har vita breda persienner i vårt rum, inga mörkläggningsgardiner precis :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar