Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 17 december 2014

Hey mate!

Vi är framme!
Tilda är lika sprudalande, glad och underbar som vanligt, och hon har en alldeles underbar boyfriend, och en härligt trevlig hyresvärd, som också är vår hyresvärd i tre veckor :)
Kan knappast bli bättre!

Ska ta bild på huset, så ni får se va fint de bor :)

Flyget var helt okey, jag som aldrig flugit förrut, var ju lite förväntansfull över vad som skulle häna, men det var som att åka buss ungefär, eller tåg :)
No big deal!






Hämtade blev vi på flygplatsen, mitt i natten, och det var lite svårt att somna.... När vi väl kom i säng och jag läst några sidor, var det plötsligt ljust ute, och då är det inte lätt att somna typ....
Jag somnade i alla fall till slut, och klockan tio var klockan innan jag sovit klart, skönt.....
Känns ju lite i kroppen att klockan inte stämmer överens med det man är van.....

Dagen idag har använts till att starta utforskandet av detta land, med dess trevliga innevånare!
handlat lite nödvändigt, typ solhatt, sandaler och solbrillor till Stora O, öl och div mat, bara helt nödvändiga grejer typ :)





Nu behöver vi nog sova en stund igen, så God Natt folks :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar