Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 3 februari 2015

En dag till.....

En tisdag till ända!

Uppdraget som verkenkompisarna fick, gick ju så där, det är väl bara att konstatera att de var mer med på noterna i Grums, än i Arvika, men utmaningen var väl lite roligare där också, när de fick busa med chefen :)
Köpa semlor till en vän eller så, var inte lika roligt!
Men men, det kanske kommer nåt mer.... Uppdrag alltså....

Själv har jag målat kurvan, och några smilysar och två kors på min storyboard.....
Naj, jag vet inte vad jag ska ha det till, men det var rätt kul, att måla det.....

Jag har skrivit en del på datorn, typ CV och sånt.... Det är ganska tråkigt, man måste ha koll på en massa datum och platser och utbildningar... ja ni fattar...
Personligt brev är roligare, där får man berätta allt man är bra på, vad man vill och så där, och det är jag ju bättre på att komma ihåg!
Jo, jag är bra på rätt mycket tror jag, fast jag vet inte vad jag egentligen vill, än......

Gjorde ett sånt där test igen, och jag ska bli, håll i er nu.....

Uppstartsentrepenör!

Fast i texten stod det sen,
Du är född till att bli en delfintränare
Du är en oerhört snäll och öppen person – både människor och djur kan inte låta bli att dras till din varma personlighet. Du kan också vara väldigt kreativ, och när du väl bestämmer dig för det, är du mer än kapabel att göra en fantastisk show.

Nåja, En sån där fantastisk show, ska jag nog klara av......

I skogen har vi varit också, och pulsat, Ebba tog en annan väg, och när hon äntligen hittade oss igen, så var tungan som en slips, så hon slet nog rätt bra, både med kroppen och näsan, då matte och flocken plötsligt försvann......

Åsså, har jag hittat en ny Rododendronsort i min trädgård.....

Snörodordendron:


Knopparna inbäddade i all den snö som kommit under helgen och igår..... 
Nu har det äntligen slutat snöa!


Ja, roligare än så här blev inte den här dagen. Tyvärr!
Vi får hoppas det händer nåt kul i morgon!
Eller nåt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar