Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 17 februari 2015

Har inget att skriva.....

För jag skriver, mest hela dagen!
Har knappt varit utanför grinden idag, då det varit isbark, överallt, alltså helt ogångbart....
Inte ens hundarna har gått långt från huset, då de bara halkat omkring....

Själv, ramlade jag som en fura, direkt i morse....
Morgonrock, Stora O:s lumberskjorta och hans 45:or på fötterna, ett kliv ner på stenen vid verandan, och vips så satt jag på rumpan....
Nej, jag slog mig inte nämnvärt, och snabbt upp kom jag, nån kunde ju se mig :)

Åsså har lilla skolbussen rullat rakt genom grannens staket, parkerad utan handbroms, så den rullade fint in, knäckte de nya stolparna och några staketribbor, och där stod den!

Det händer grejer här i Näs, jo det gör det faktiskt, och jag bara skriver och skriver....
Just nu renskriver jag dagboksanteckningar....
Det kan va jobbigt, och upplyftande, vilka konstruktiva lösningar på saker och ting jag har, när jag är down, jag kanske skulle ha vågat visa dem tidigare?
Nåja, det är nån annans förlust, inte min!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar