Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 16 februari 2015

Måndag igen!

Dammsugandet på internet, efter spännande sysselsättning, fortsätter!

Jo jag är fortfarande hemma, jag går här och funderar.....
Funderar på vad det ska bli av mig, när jag blir stor liksom :)

Snart femtio och arbetslös....
Vem vill ha en femtioårig tant, liksom?

Jo någon finns det där ute, det är jag övertygad om.

Det finns ju en större och viktigare fråga, vad vill en femtioårig tant ha?
Kanske måste man börja våga tänka så?

Så, här finns jag:
Entusiastisk, förändringsbenägen, glad skit, som har lätt för att inspirera, dra igång saker, och gå först!
Bred erfarenhet, både från industrin, kommunal verksamhet, föreningsliv och förtroendeuppdrag!
Så, kom igen nu.....
Nån som vill ha mig!

Så länge....


1 kommentar:

  1. Det borde finnas många som vill anställa en så himla trevlig snart-femtio.

    SvaraRadera