Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 8 maj 2015

Det är fredag!

Världen badar i solljus utanför fönstret, temperaturen ligger runt 3-4 plusgrader och det ser ut att bli en strålande helg!
Jag har hittat ett Växthus/Orangerie, jag vill ha, fast det är byggt i lösvirke, och kräver kanske en bra snickare för att få till.....

Sora O, är ju utomordentligt duktig, trots att han inte är snickare, han är nog bättre på att göra papper, och vara chef, men med lite hjälp från svärfadern hans, och under ledning av sin fru, så borde det funka :)

Och jag, jo jag är ju bra på att "chefa", eller är det ledare jag är?


Nåja, man kan ju va lite av varje, dock tror jag att mitt ledarskap, handlar mer om nedre bilden, även om jag ibland får ta till den övre.....

Ha en bra fredag!
Här ska planeras växthus, tittas på fotboll och firas femtioåring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar