Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 26 juni 2015

Det drar ihop sig :)

För semester!

Trots att jag "bara" Jobbat sen i April, så ska det bli ganska gott.
Gott att kunna sitta vid sjön, virka lite, läsa en bok, umgås med Tilda som är hemma från Down Under.

Apropå virkning, så kommer jag, tillsammans med lite Ugglor och tofflor som är till försäljning, att visa upp mina Pinnar på Värmskogsdagen, den 5 Juli i Just Värmskog!
Och lite mer kuliga grejer finns att beskåda, vet att det kommer att vara många utställare där :)


Har gjort ett tappert försök, att få till en liten väska också :)
Nåja, med lite träning så blir det bättre, åsså behöver just den här ett axelband, och den kommer troligtvis att bäras av modern i framtiden :)

Nåja, en vecka kvar, till semester, och jag tror minsann att det fina vädret är på gång!

Tilda är hemma, vi har planerat en mamma/dotterhelg i Stockholm tillsammans med Plupp, Jag mår bra och är glad igen!
Livet är härligt!
Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar