Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 3 januari 2016

Dag tre utan Champix.....

Ja, ni efter fyra och en halv månad, helt rökfri, men knaprandes Champix, som fungerar som en typ av blockerare för sug, en "lura-hjärnan" tablett, som faktiskt fungerar.....

Så....

Skulle jag kunna mörda för en rök....
Eller för att få slut på kliandet i kroppen.....

Citronkinder, vader som spänner, kliande i händerna som är svullna och vätskefyllda.....
Enligt FASS: Avsluta behandling med CHAMPIX
Du kan tillfälligt uppleva ökad irritabilitet, röksug, depression och/eller sömnstörningar när du slutar ta CHAMPIX.

Nåja, i morgon är det måndag igen, och jobbet väntar, det brukar vara enklare, än att gå hemma och tjura......

Fet är jag också......

Och var tog den där positiva inställningen, som jag så käckt skulle ha???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar