Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 7 februari 2016

Hel världen är beige....

Beige morgon, blåsigt, blött och beige!
Säger ni beige, eller bäige, jag säger nog bäige, men vet att det stavas beige.....
Nåja, uttal var väl inte det vi skulle diskutera nu....

Egentligen vet jag inte alls vad vi ska prata om, det är söndag, världen utanför är beige, mer höst än vinterkänsla.....

Jag har lätt ont i ryggen för jag har sovit för länge....

Ska prova att ha äggvita i halva satsen fröknäcke, och parmesan i den andra för att få de att hålla ihop lite mer.....

Ja, ni fattar, ingen struktur alls i dagens funderingar....

Bädda rent i sängen behöver jag göra, för en terrier, la en kräkruka i den i natt.....
Det är väl det jag borde börja med.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar