Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 28 mars 2016

Wiltonmatta & Duschvägg....

Ja, han slutar inte att förvåna mig, eller så är det just det han gör, alltså är precis som vanligt?
Några nya auktionsfynd på väg att bli hämtade, en Wiltonmatta, en röd, till Mancaven, och en duschvägg, som enligt utsago skall passa perfekt i vårt badrum...
En duschvägg??
I glas??

Vad är det för fel på draperi?
Som man bara tar ner och slänger i tvättmaskinen??

Och en Stor Wiltonmatta, som täcker hela golvet, som inte går att ta ut, stoppa i tvättmaskinen?
Smart?!



Nåja, han slutar inte förvåna mig, igår när vi bevistade ett stort möbelvaruhus, parkerade han brevid en stor svart SUV, och ställde sig så nära att han var rolig att den svarta SUV:en skulle smälla sin dörr i hans S80, så han noterade bilnumret i förväg.....
Noterade i förväg?
Undrar om han börjar bli lite senil?

"Om det inte är nåt märke när vi kommer ut, så raderar jag det bara :)"

Ja, notera bilmärke, Wiltonmattor och duschvägg i glas......
De va vår påsk det....

Och idag får jag äran att följa med till Sulvikskvarnen, för att hämta hem "fynden"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar