Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 23 oktober 2017

Måndag igen....

Och helgen har som vanligt bara försvunnit med raska steg.


Haft besök av den här sköna bönan, och May-Bee fullkomligen älskar henne :)

Städat hela huset, ja städat! Till och med dammtorkat, vilket inte hör till vanligheterna i det här hemmet, det är ju så grymt tråkigt....
Men nu är det gjort!

Hjälpt grannen att få gång internet på datorn, handlat lite och tvättat....

Packat väska för tre dagar på ledarutveckling i Falun, kan bli spännande, då man brukar få en större förståelse för hur företaget tänker runt ledarskap. Och att få lite mer insikt kring sitt eget ledarskap, kan ju aldrig vara fel :)


Åsså är det bara 37 dagar kvar :)
Till lite välförtjänt semester i värmen!
Ska bli så gott.
Tips på aktiviteter och saker man måste uppleva i Thailand, mottages tacksamt!
Även om jag tror att jag klarar mig ganska långt med en bikini och ett gäng pocketböcker!

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar