Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 5 maj 2018

När livet återvänder!

Jo, jag är på väg tillbaka, tillbaka till ett friskt tillstånd, och lungorna har lugnat ner sig, bara hostan kvar till och från....
Flåset får jag väl bygga upp lite sakta, tillsammans med min blåslagna terrier som gick en fight med en påhälsande grävling igår morse.

Så efter en vecka, inte i sängen, utan i soffan, så reser jag mig igen, och tar nya tag med en ny erfarenhet, ordentligt sjuk....

Det är lördag, solen gör sitt bästa för att komma igenom diset, Betty är inte helt pigg, utan sover vid min sida med lite metacam i kroppen, Stora O planerer gräsklippning, och bortforsling av hallonhäck....
Vi får väl se vad det blir av den här lördagen!

Ha en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar