Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 18 november 2018

Om man skulle ta och begränsa sig :)

Ja, vi tar väl en tur till Åmål. I alla fall vissa delar av familjen och jag. Plupp och Stora O, ska greja tak, och gör hellre det, då de har svårt att begränsa sina inköp. Lilla O var visst på fotbollsavslutning igår, så han är inte pigg nog än....
Men, Söta S och jag, vi bangar inte och vi kan kanske begränsa oss :)
Lätt att falla för en massa grejer som man verkligen inte behöver, men kul är det ;)


Man skulle ju kunna tänka sig att man inte gör några rop över 50 kronor?
Kanske klara det, då jag inte hittat nåt direkt som absolut lockar än :)
Men vem vet, kanske kommer hem med ett parti tyg, eller garn, eller varför inte en SAAB?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar