Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 22 januari 2019

Läser en intressant rapport.....

Som jag tror att många skulle må bra av att läsa.

Den farliga mångfalden
Om Sverigedemokraternas världsbild
Håkan Holmberg © 2017 Arena idé, Frisinnade klubben och Håkan Holmberg
Rapporten kan laddas ner från www.arenaide.se/rapporter
Skriften är utgiven med stöd av Karl Staaffs Fond för Frisinnade Ändamål Fotograf omslag: Zeke530/Wikimedia Commons

Länk till själva rapporten


Jo jag är väl nördig.....
Men jag gillar det!

Och önskar att fler kanske letar information, innan man gör sina val att stödja och tycka saker.

Om det här är en sanning?
Nja en vetenskaplig rapport, och läser man den så förstår man varför vissa inte tror att den är sanning, den ingår liksom i världsbilden.

Tack Äla, för tipset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar