Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 26 januari 2019

Ledigheten går fort....

Jo, ni det gäller att ha att göra, träffa goda vänner, besöka banken, handla, handla lite till, gå på teater, ta en eller annan tur till skogen och givetvis sova......

Fem dagars ledighet lät som en superlång ledighet, men jag kan absolut leva med den längden på mina återhämtningperioder.....
Jag har sett en del serer och nån film också.

Ganska nervkittlande serie.....
Klassisk Action.

Svartvitt, tungt, men ändå fin film.
Jo, smaken är varierande, och vi gillar olika saker, men det är typ att Netflix, C-more, HBO, Viaplay och alla andra typer av tjänster finns :)

Idag blir det ytterligare en tur till Arvika, vi var ju på banken där igår, idag ska det köpas skidvalla!?  Ja någon i familjen har just i detta nu nördat in på att åka skidor, och det är inte jag :)

Och i kväll ska vi vara lite kulturella, "Something Rotten" På Karlstad Teater, ska vi gå på.



I morgon då? Kanske är resten av min familj lediga, så de kan följa med till skogen, grilla lite korv, åka madrass, fika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar