Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 11 april 2019

Från silver till guld!

Nja, tant har ju plockat ur dreadsen...
Varför då?
Jo, de rasade sönder, jag ska ha på mig mc-hjälmen och ombyte förnöjer.....
En del människor tatuerar sig, jag ändrar frisyr, genom klipp, korvar eller färg :)
Nu anmärkte Stora O på färgen plötsligt, när dreadsen var borta och att få kommentaren "Oj, va grått det är..." kändes ju så där.
Ja, jag vet att det finns gråa strån, jag har plockat bort dem i omgångar, med pincett, men om jag plockar dem nu, blir jag skalle-Per, så de har fått sitta, inbakade i korvarna, men utrett, så lös de vackert silvrigt...
Eller inte....

Jag beställde raskt några förpackningar Henna.


Och Plupp, snäll som hon är, hjälpte mig att ha i det, två timmar med varmt blött hö i håret, tvätta ur, och vips har silvret blivit Guld!
Så nu är det Guld som gäller här, inga mer grå strån, just nu i alla fall.


Hehe :)
Ser ni nåt silver? Nä trodde väl inte det ;)

Influensan då? Jo tack, den är bättre, näsan rinner något mindre, jag har hostat till mig träningsvärk i sidan, annars jobbar jag och mår finfint!
Två förmiddags-skift avklarade och i under helgen blir det eftermiddag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar