Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 17 augusti 2019

Från Blogg till Vlogg

Jo, det är väl så det heter, VLOGG....
Sen är det ju en lite ironisk och satirisk Vlogg, där jag är mitt Alter Ego, men är inte de flesta det? Sina alter egon alltså?

Nåja, kanske har den här bloggen gjort sitt, kanske inte, vad vet jag, och vem vet hur länge jag orkar hålla på med de små storysarna, och är de överhuvudtaget ens sevärda?
Många av er gillar dem i alla fall, om man nu räknar på antalet visningar.....
Sen om ni bara ser dem för att ni tcker de är så grmt fåniga och funderar på vad i hela friden håller hon på med, ja det vet ju bara ni.....

Hur som helst, en vecka kvar av min längsta semester någonsin.....
Men vi har fått en massa gjort, det känns bra, och gurkan växer :)

1 kommentar: