Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 2 augusti 2019

SEMESTER!

Ja idag har jag gått av nattskiftet för sista gången innan semester, så nu när jag vaknade hade jag äntligen semester!

Jag sov inte så mycket, men har hållit igång dagen med att städa hela huset, bäddat rent och gjort små snutttar i min Alter Ego story.
Jo folk följer den faktiskt, fattar inte riktigt vad som är så intressant med att jag driver med enkla små hemma grejer och konstiga funderingar, men ni gillar det ju så vi fortsätter ett tag till tror jag...
Rätt vad det är kan ju filtret försvinna från snapchat, som är det program jag använder för att delge er en del ironi, en del sarkasm och självklarheter, och då försvinner Alter Ego eller så byter hon skepnad :)

Nåja, jag tycker det är rätt kul, och det är ju bättre att greja med sånt än att ligga på soffan och äta praliner.

Här är i alla fall gårdagens klipp i samlad form, håll till godo.
Och du vet väl att du kan följa min kanal på Youtube? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar