Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 21 juli 2013

Trevlig lördag!

Efter en cykeltur....
Ja jag cyklade!
Nej jag har ingen cykel, den blev stulen för många år sedan i Arvika under en festival.....
Ja, jag lånade Tildas..... Blev du arg nu?
Ja, jag var försiktig, och Ja, den står inne igen!

Till Sundet bar det iväg, jag på Tildas cykel och Stora O på sin nyinköpta kinesiska poliscykel.....
Det tog 27 minuter, 7 kilometer..... Rullade mest, men kommer att ha ont i rumpan i morgon!

Där fick vi:


Det var trevligt!
Sen cyklade vi hem!
Vi valde en alternativ väg, som bara är 5,5 kilometer, men hem tog det 33 minuter.....
Ja, det är branta backar i kleebackera.....

O hej, va jag ska sova nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar