Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 11 januari 2014

Bra på att lägga undan.....

Alla hylldelarna på plast i huset, men var i hela friden har vi gjort av skruvarna??
Det är nog tre år sedan vi plockade ner hyllan i Tildas lägenhet, och skruvarna lades säkert prydligt i en påse eller burk, och ställdes på nåt bra ställe, så brukar vi göra, det är bara det att ett bra ställe kan vara precis var som helst.....
SUCK!


Nåja, de har reservdelar på IKEA, men frågan är om det blir lika dyrt/billigt som att köpa en ny hylla......

Nåja, vi får väl ta en tur dit i alla fall, jag hade tänkt slippa.....
Har ett ställe till att leta på, så då gör vi väl det, det snöar ute ändå, så jag sitter gärna inne!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag drabbades av precis samma sak för inte så länge sedan (hittade inte hyllplans fnuttarna) . Å det vänliga IKEA gav mig alla fnuttarna :) De till och med skickade hem dem till mig eftersom de var slut på varuhuset

    SvaraRadera
  2. Jo, då, jag fick dem hemskickade jag också :)
    Men jag fick betala för dem ;)

    SvaraRadera