Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 2 januari 2014

Skön Morgon!

Trots att det är mörkt, och dystert utomhus, så myser jag runt i morgonrock.
Vattnar blommor, dricker lite kaffe, som jag bryggt på nymalda kaffebönor, äter en lite halvmjuk saffransskorpa, plockar ur och i diskmaskinen, röker lite, dricker lite mer kaffe......

Stora O har begett sig till molnfabriken, och han var tyst som en mus i morse, så tant vaknade inte förrens halv åtta!
Lilla O valde att sova kvar hos mamman, troligtvis låg Fender kvar för länge på hans mage, och Batmanfilmen slutade för sent, bra "sova-över-hos-päronen" kombo.


 Jag har inte sett honom än, dock står hans skor kvar i hallen, och han åkte väl knappast skolös hem i natt?

Nej, mysmorgon, kräver kanske lite egen tid i soffan, med en virknål och lite godmorgon-TV....
Känns ju helt okey!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar