Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 27 april 2014

Morgonbus! "Betty bloggar"

Min matte har blivit konstig, hon säger att det inte går att klippa i min tuggumipäls....
Precis som om jag är en stor bubbla liksom, för jag vet att tuggummi är stora bubblor!
Så...
Nu har hon duschat mig, haft i schampoo och nåt som kallas balsam, ja inte balsam för själen då, för det är det verkligen inte, balsam för pälsen, så att hon ska kunna kamma mig sen, för att sen klippa av mina lockar...

När man duschat är det liksom fritt fram att busa järnet i huset, man kan hoppa i soffan, i sängen och springa up och ner i trappan, det är grymt kul :)

Det är ganska kul också att hitta en av sina små lekkamrater......


Och jag vill gärna leka!


Fast det vill inte Wilma!
Så jag får hålla mig lite på avstånd....


Hm....

Nu är jag ren, och trött!
Så, ha en bra söndag, eller vad det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar