Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 21 juli 2014

Back to Australia....

I dag är dagen, dagen då vi kör Tilda till Arlanda för att sätta henne på planet hem!
Hem?!
Jo hon säger hem, hem till Michael, hem till sitt hem i Australien!



Hemma i Näs har hon varit i nästan fem veckor i alla fall, pappan har haft semester under tiden, jag dock bara sista veckan, men vi har haft det bra, väldigt bra faktiskt!
Farhågorna om att gå varandra på nerverna efter några dagar, var blott farhågor :)

Om några timmar kör vi, jag, mor och far, henne till Arlanda, med stora väskor och matsäck!
Stora O börjar jobba idag efter sia fyra veckors semester, och jag får ha tre veckor alldeles ensam!


Betyder att jag får/kan greja själv :)
Dammen får vila och limmet härda idag, så blir det nog vatten i, i morgon.

Men först, tårfyllt farväl på Arlanda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar