Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 21 juli 2014

Så där ja!

Och även om det är tufft, att skicka sitt barn till andra sidan jordklotet, så kändes det bättre den här gången, än förra gången, hon verkade mindre nervös, och faktiskt riktigt glad över att få åka "hem"

För hur det än är så åker hon hem, hemma är numer down under, för min äldsta arvinge! Bara att inse fakta!


Mor och far, följde med på resan till Arlanda, för att vinka av ungen.......
Och vi hade det rätt okey i bilen, trots hårt arbetande AC, och nästa 30 grader varmt utanför!


Incheckningen funkade också, väskorna vägde inte för mycket :)


Och när jag kollade Fligthradar, så såg jag att de gått runt Ukrainas luftrum, vilket känns skönt för en njig morsa :)

Och på väg hem, mot Univeristetet och pojkvännen, är hon nu......


Och mamman är trött, och behöver sova lite, tur man har semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar