Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 19 februari 2015

Det här med att skriva....

Är faktiskt ganska jobbigt, väldigt mycket känslor kommer tillbaka i kroppen...

Frågan är varför jag utsätter mig för detta?
Vore kanske bättre att bara bränna upp mina dagboksanteckningar?

Fast samtidigt tror jag att det dels stärker mig i mitt beslut, att det stärker mina erfarenheter,  dels gör det mig kanske lite mer återhållsam, vilket inte alltid är min bästa egenskap...

Nåja, efter att ha sovit elva timmar i natt, så är jag laddad för att renskriva de sista månaderna...
Sen är tanken att det ska byggas en historia runt alltihop också, från dag ett och framåt.....

Varför?
Varför jag gör det?
Har egentligen inte en aning, kanske kan de ge någon en tankeställare,
Kanske kan det hjälpa någon mer, att våga kliva av, innan man är helt knäckt...
Och när jag läser det jag skrivit, tänker på hur jag uppfattats under tiden, i olika konstellationer, så funderar jag, hur i hela friden har jag orkat??

Nåja, jag pinar mig en dag till, och deltar i en kurs, om att skriva ansökningshandlingar i morgon, det kan ju ge lite perspektiv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar