Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 24 december 2015

Julafton, och lucka 24!

Börjar med att önska er alla, en riktigt fin dag, själv vaknar jag efter en lång uppesittarkväll, med raspig hals och huvudvärk....
Fast det är nog bara julnervositeten, som busar med mig, nervositeten för, bli maten bra, blir de nöjda med klapparna, är alla glada, har Tilda det bra.......

Det blir bra, blir maten skit, kan man ju alltid välja att ta nåt annat, blir de inte nöjda med klapparna, så har de redan så himla mycket grejer, så de klarar sig, och Tilda har det absolut helt underbart, är just nu på Musikal "Cats" i Melbourne. (Önskar jag var där....)

Nåja, nog med gnäll, jul blir det, och här kommer DN kulturs lucka 24

Lucka 24



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar