Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 24 februari 2016

Det skulle kunna va så....

... Att jag köper en ask cigaretter, för att trösta mig själv, när jag blir tilltufsad!

Men nu gör jag inte det, hur tilltufsad jag än blir, så är jag inte där... än....

Hittade inga gamla spöken heller, hur mycket jag än vänt och vridit på innehållet i min söta lilla skalle.
Troligtvis finns spökena i någon annans garderob, och jag tänker minsann inte ärva dem, eller försvara något som inte finns att ta i försvar....

Och två dagar av reflektion, blir det, bullbak, hundpromenader och reflektion, kan ju bli bra!

Om någon hittar nåt spöke, som jag tydligen har tappat, hör av er, för det vore bra att veta vad det är för ett spöke?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar