Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 20 mars 2016

Min värld, på en söndag!

En underbar kväll, med syskon och föräldrar, en bror som fyllde fyrtio, hans tjej trettio, och föräldrar som har fyrtiofemårig bröllopsdag, spenderades på Olssons Elektriska i Karlstad, kanongod mat, trevligt bemötande och alldeles lagom.



Söndagsmorgonen borde därmed bli lite längre i sängen, men varken Ebba, Stine eller Betty var ju med på restaurang, så de hade sin vanliga tider....
Nåja, solen skiner, det ser ut att bli en strålande vårdagjämning, så vad klagar jag på?



Upptäckte en grej jag saknar med att vara utan cigaretterna, den där stunden på trappan, i vårsolen, på morgonen, med kaffekoppen och första cigaretten.....
Men man kan ju sitta där utan cig iofs.....
Fast då gör man sig liksom inte besvär, om ni fattar....

Nåja, fortsatt rökfri är jag, inga mer testningar, och egentligen vet jag inte om känslan av röksug är just röksug, det kan va nån annan typ av saknad, sug, längtan.....

Nåja, idag ska vi fortsätta dra undan den nedsågade syrenerna, så det blir en utedag iaf.

Det är min värld, på en söndag, som dessutom är vårdagjämning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar