Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 14 januari 2017

De där med vänner.

Alla har vi, förhoppningsvis, vänner, vänner som vi trivs med, nära vänner, vänner vi träffar sällan, vänner vi umgås med, mer frekvent, typ arbetskamrater, vänner vi trivs bra med, eller vänner, vi kanske bara vill träffa då och då.....
Vissa människor vi träffar i livet klickar det med, bara så där direkt, och ibland växer vänskapen och finns förhoppningsvis kvar livet ut :)



I går kväll, hade jag förmånen att umgås med två av mina vänner, som bara är såna där, så att man liksom bara behöver fortsätta där man var sist man sågs liksom, så enkelt, naturligt och halt "som vanligt" liksom, jag tror ni fattar vad jag menar.
Mina två vänner, som inte alls känner varandra, men de känner mig, och allt eftersom kvällen gick hade de fler gemensamma beröringspunkter, Värmland är ju inte så stort ändå :) Och jag tror att vi trivdes bra tillsammans.
Ett besök på Galleri Bergman, lite lätt käk på Pitchers, med skratt, prat och just vänskap, tänk vad det kan göra mycket för en tant som törstar efter sällskap!

Tack, Maria och Pernilla, för en mycket trevlig kväll, och för att just jag får vara er vän!
Det måste vi göra om <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar