Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 2 januari 2017

Nyårslöften....

Ja, hur är det egentligen, hur många löften om träning, hur många slutar röka/snusa, hur många nya gymkort köps, de här dagarna efter att man gett sitt nyårslöfte?

Jag tänkte bara lova, att inte ge mig in i några som helst, politiska diskussioner, där jag blir PK-stämplad, idiotförklarad eller beskylld för att älska alla terrorister, kriminella och Stefan Lövén, vilket idag verkar vara lika illa.....

Sen får vi väl se hur länge jag orkar hålla mitt löfte....

Men jag kanske inte behöver göra det, bryta mitt löfte alltså, för vid det här laget har ni väl lärt er att källkritik är viktigt, för det är fet jag brukar påpeka, att man inte ska dela utan att vara säker på källan, att man kan stå för källans åsikter, osv.....

Ett annat löfte kan ju vara att bara skriva kärleksfulla kommentarer, inte ta diskussioner, oavsett hur irriterad jag blir och att bara sprida positiva nyheter, här, på facebook och på tvitter....
Mer kärlek till folket!



Hur gör ni andra? Nyårslöfte, eller inte?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar