Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 3 januari 2017

Sova?

Jo jag sover, som en stock, somnar tidigt, har vaknat sent, men drömmer......
Intensiva, häftiga drömmar, full fart liksom, som gör att man känner sig som en överkörd trasa när man vaknar....
Undrar om Drömfångaren är nerplockad?
Den var det under en tid, och då var et rent för djävligt, att sova......
Får nog kolla det!

Fast drömmar, kan vara spännande, konstiga och ge en massa uppslag till olika fantasier, kanske till mina berättelser?

Nu är det så här, att i morgon kl 8 ska jag vara i Karlstad, med min bästa sida vaken, och se pigg och utvilad ut... kl 8?!
Nåja, kanske lika bra att prova att inte släntra runt i morgonrock halva dagen....
Det är ju en av fördelarna med att vara arbetslös, att söka jobb vid datorn, skriva sina aktivitetsrapporter och fylla i sina stämpelkort, behövs ingen klädkod för, man behöver inte ens kamma luggen liksom :)

Nåja, kamma luggen ska jag göra, få på mig kläder, stryka en duk och plocka bort lite här hemma, idag....
Sen ska jag ta en liten tur till affären, med min lilla bil, som stått i garaget, sen mitten av december, men det är väl lika bra att provstarta den idag, när den ska ta mig till Karlstad i morgon bitti...
Kanske bakar jag en kaka också, för man vet aldrig, det kan komma fikabesök, bara så där :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar